Grafische T-shirts uit 1971 - De onmisbare essentials.
May 17, 2022
Terwijl James Dean en Steve McQueen in de jaren 50 witte T-shirts droegen, bleef de industrie veranderen en zichzelf opnieuw uitvinden.
In de jaren 60 werd het T-shirt een middel om standpunten over te brengen en een propagandamiddel. Neem de hippies, die het gebruikten om hun pacifisme uit te drukken in psychedelische kleuren en zo het T-shirt, dat oorspronkelijk een militair kledingstuk was, 'gedemilitariseerd'.
Grafisch ontwerp evolueerde in de jaren '70, '80 en '90, werd een communicatiekanaal en vervolgens een promotiemiddel, waardoor allerlei soorten fans menselijke billboards werden!
Terwijl in de jaren 90 een grafische revolutie op gang kwam, was het in de jaren 2000 – met wijdverbreid computergebruik en de komst van internet – dat er een enorme sprong voorwaarts was.
ONZE grafische ontwerpen zijn meer dan ooit een uitdrukkingsmiddel en weerspiegelen natuurlijk onze topkeuzes en favoriete thema's: een snufje garage, een vleugje motorrijder, een vleugje retro vintage stijl, allemaal besprenkeld met een gezonde dosis chic - dus instoppen!