Retour- en restitutiebeleid
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via Hallo@1971belgium.be . Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.
U kunt voor eventuele retourvragen altijd contact met ons opnemen via Hallo@1971belgium.be .
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals maskers en op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen). Neem contact op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.
Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.
Uitwisselingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het item dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe item.
Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Ontbrekende items
Als u een artikel heeft besteld en dit artikel ontbreekt in de bestelling die bij u is afgeleverd. Je krijgt meteen je geld terug zodra je ons de relevante informatie bezorgt op hello@1971belgium.be. En u krijgt een soortgelijk item voorgesteld.