Retourneer- en terugbetalingsbeleid
We hebben een 14-daags retourbeleid, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van uw artikel heeft om een aangifte aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een terugkeer, moet uw artikel in dezelfde staat zijn dat u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met tags en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of de aankoopbewijs nodig.
Om een terugkeer te starten, kunt u contact met ons opnemen via Hello@1971belgium.be. Als uw aangifte wordt geaccepteerd, sturen we u een retourzendlabel, evenals instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Items die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor eventuele retourvragen op Hello@1971belgium.be.
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij de receptie en neem onmiddellijk contact met ons op als het item defect is, beschadigd of als u het verkeerde item ontvangt zodat we het probleem kunnen evalueren en het goed kunnen maken.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare items
Bepaalde soorten items kunnen niet worden geretourneerd, zoals maskers en aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde items). Neem contact op als u vragen of zorgen hebt over uw specifieke item.
Helaas kunnen we geen retouren in verkoop items of cadeaubonnen accepteren.
Uitwisselen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is het retourneren van het item dat u hebt, en zodra de retour is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe item doen.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw terugkeer hebben ontvangen en geïnspecteerd en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het wat tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij ook de terugbetaling verwerken en posten.
Ontbrekende items
Als u een item hebt besteld en dit artikel ontbreekt in de bestelling die aan u is geleverd. U wordt meteen terugbetaald zodra u ons de relevante informatie verstrekt via hello@1971belgium.be. En u wordt voorgesteld als een soortgelijk item.