Doorgaan naar artikel
1971’s graphic T-shirts - The unmissable essentials.

De grafische T -shirts van 1971 - The Unmistable Essentials.

Terwijl James Dean en Steve McQueen in de jaren 50 witte T-shirts droeg, bleef de industrie veranderen en zichzelf opnieuw uitvinden.

In de jaren 60 werd het T-shirt een middel om uitzicht en een propaganda-tool te communiceren. Neem de hippies, die het gebruikten als een manier om hun pacifisme uit te drukken in psychedelische kleuren en daarmee het t-shirt "gedemilitariseerd", dat oorspronkelijk een militair stuk was.

Grafisch ontwerp evolueerde gedurende de jaren 70, 80 en 90, en werd een communicatiekanaal, vervolgens een promotietool, die allerlei fans in menselijke billboards veranderde!

Terwijl de jaren 90 de roeren van een grafische revolutie zagen, was het in de jaren 2000 - met wijdverbreid computergebruik en de komst van het internet - dat er een kwantum sprong voorwaarts was.

Onze grafische ontwerpen zijn meer dan ooit een manier van expressie en weerspiegelen natuurlijk onze topkeuzes en favoriete thema's: een snufje garage, een draai van ruiter-biker, een lepel retro vintage stijl, allemaal besprenkeld met een gezonde dosis chic-dus dus instoppen!

Ouder bericht
Nieuwer bericht

Winkelmand